Olli

Heippa kaikille! Sunnuntaina 12.11 olis vielä vapaana 3 paikkaa Valiosarjaan. Paikkoja ei ole "jyvitetty" kenellekään, joten kuka tahansa voi ilmoittautua.

aki

Hei vaan kaikille,
Nyt on vielä kahdelle pelaajalle tarve sunnuntain valiosarjaan. Se on hyvä paikka avata kilpailukausi.
Rohkeasti ilmoittautumaan IN
Aki

aki

Hei Juvelilaiset,
Kausi on aluillaan ja sarjapelitkin käynnistyvät syyskuun alussa. Lisään tänne joukkuepeleistä Valiosarjan sekä Senioreiden mestaruussarjan kierrokset. Veteraanien valtakunnan sarjan peliohjelma ei ole vielä selvillä.
Seuran hallitus piti kokouksen, jossa ruodittiin kauden tulevia tapahtumia. Seuran joukkueet osallistuvat senioreiden mestaruussarjaan, veteraanien valtakunnansarjaan sekä paikalliseen valiosarjaan. SEN MEST sarjan ja VET VS peleissä pelaajat maksavat puolet kierrosmaksuista niin kauan kunnes on saatu hankittua sponsoreita toiminnan pyörittämiseen. Valoisarja pelataan nelihenkisellä joukkueella, johon voi kaikki halukkaat osallistua ilmoittautumalla IN täällä Nimenhuudossa. Osallistuminen maksaa kulloinkin käynnissä olevan erikoiskilpailumaksun verran.
Juvelin kilpailu järjestetään 13.11. - 24.12 välisenä aikana. Tämän valmistelut aloitetaan hyvissä ajoin, samoin mainosten hankinta kilpailuilmoitukseen.

Seuran taloudellinen tilanne on haastava ja sponsoreiden hankinta käy kuumana. Jos sinulla on kontakteja tahoihin, jotka olisivat valmiita tukemaan seuraamme, olethan heihin yhteydessä.
Tarvitsemme seuralle yhteistyökumppaneita koko kauden toimintaa tukemaan (panostus alkaen 500€/kausi/tukija) sekä erikseen mainostajia kilpailuilmoitukseen. Olen laatinut lyhyen seuraesittelyn, jota voi käyttää tukena sponsorihankinnassa. Se on saatavana sekä sähköisenä, että paperiversiona.

Seuran tilikokous järjestetään Hämeenlinnan keilahallilla 26.9.2023 klo 17.30. Paikalle on tervetulleita kaikki seuran jäsenet ilman pelkoa, että tulee valituksi mihinkään luottamustehtävään. Kokouksessa käsitellään ainoastaan seuran talousasioita.

Haastavasta tilanteesta huolimatta, toivon kaikilta jäseniltä aktiivista osallistumista seuran toimintaan sekä järjestettäviin kilpailuihin, jotta kilpailutoiminta Hämeenlinnassa sekä koko valtakunnassa jatkuisi myös tulevaisuudessa.

Terveisin,
Aki Aarikka